Levertijd en verzendkosten
Levertijd
Onze levertijden zijn afhankelijk van de wijze waarop jij het haarwerk besteld, de voorraad van de groothandel en de koeriersdienst.
Koop je het haarwerk dat je in de showroom hebt gepast dan heb je geen levertijd. Dat spreekt voor zich.
Moet het haarwerk nog besteld en nageleverd worden dan zal dit enkele dagen in beslag nemen; wij laten het haarwerk eerst naar Tressess sturen om ons er van te verzekeren dat het in goede staat verkeerd (extra kwaliteitscontrole). Vervolgens zullen we het doorsturen naar jouw adres. Ga dan uit van minimaal 4 dagen, maximaal 14 dagen.
Voor de actuele voorraadstatus (en daarmee de geschatte levertijd) kun je vooraf contact met ons opnemen.
Mocht het artikel niet meer beschikbaar zijn, dan zullen we je hierover informeren. In dat geval heb je het recht om de bestelling kosteloos te annuleren.
Voor verzorgings- en stylingproducten geldt, dat als ze op voorraad zijn en je vóór 14:00 uur besteld, je deze binnen 3 dagen in huis zal hebben.
We garanderen tevens dat het pakket discreet zal worden verzonden, zonder vermelding van de naam of reclame van Tressess aan de buitenkant.
We zorgen ervoor dat bij de verzending uw goederen zo goed mogelijk en discreet verpakt zijn. Indien er toch artikels beschadigd zijn bij aankomst dient u ons hiervan op de hoogte brengen binnen 48 uur na ontvangst.
Verzendkosten
Wij verzenden alleen binnen Nederland en aan bestaande klanten.
Let op: Nieuwe klanten dienen eerst in de showroom de haarwerken op zicht te bestellen.
Briefpost: -Max. 100 gr -Max. A4 |
3 euro |
Brievenbuspakje: Max. 38 x 26,5 x 3,2 cm -Max 2 kg -Track &trace |
4, 50 euro |
Gemiddeld pakket/ Bestellingen boven 50 euro -Aangetekend en verzekerd pakket -Max. 10 kg -Max. 100x 50 x 50 cm |
gratis |
Groot pakket/ Bestellingen boven 50 euro -Aangetekend en verzekerd pakket -Max. 23 kg -Max. 176 x 58 x 58 cm
|
gratis |
Onze partner voor het verzenden is PostNL. Als je bestelling geplaatst is, ontvang je een e-mail met daarin het moment waarop je jouw bestelling kan verwachten.
Na het afgeven van het pakket van PostNL hebben wij geen invloed op de verzending van het pakket. Maar als je vragen hebt over je bestelling kun je altijd terecht bij onze klantenservice. Wij zullen ons best doen om je zo goed mogelijk te helpen.
Wij hopen natuurlijk dat wij met het beste koeriersbedrijf in zee zijn gegaan. Mocht er toch vertragingen zijn, dan kunt u Tressess.nl hiervoor niet aansprakelijk stellen.