Garantie en klachten

Garantie

De producten dienen te worden gebruikt overeenkomstig de aanwijzingen. Met inachtneming van de hier gestelde beperking garandeert Tressess de degelijkheid en kwaliteit van de producten gedurende een termijn van drie maanden na aflevering.

De garantie is naar keuze van Tressess, beperkt tot éénmalige reparatie, dan wel éénmalige vervanging van de producten.

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een oplossing bieden. U kunt uw klacht mailen naar info@tressess.nl. Wij zullen vervolgens de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid deze op te lossen.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Stelt u dit niet u op prijs? Dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen het dan verder oppakke https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/

Indien de klacht niet binnen een redelijke termijn, dan wel binnen 3 maanden na het indienen van de klacht, in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling. Voor meer informatie over deze stap verwijzen wij nu naar artikel 17 in onze Algemene Voorwaarden.