Retourneren en Ruilen
Bedenktijd/retourneren
Het kan voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na de dag van ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Dit kan je doen door dit formulier voor herroepingsrecht in te vullen en naar ons op te sturen (mail of post) of door ons een mail te sturen waarin je aangeeft dat je de bestelling wilt annuleren (info@tressess.nl).
Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 euro per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw vervoerder. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product in de originele staat, met alle kaartjes/labels eraan vast en in, indien mogelijk, de originele verpakking aan ons geretourneerd worden.
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Vergeet niet je pakbon of bestelbevestiging te printen en in het retourpakketje te doen. Een briefje met je naam en ordernummer is ook voldoende. Als we niet weten wie de afzender is kunnen we de retourzending niet verwerken.
Het is de verantwoordelijkheid van de klant dat wij jouw retourzending in goede orde ontvangen. Bewaar daarom altijd het verzendbewijs + track & trace, totdat wij jouw retourzending bevestigd hebben. Vraag hier duidelijk naar bij verzender, dit is namelijk jouw verzendbewijs. Bij een eventuele vermissing van het door jou geretourneerde pakket zullen wij altijd naar je track en trace code vragen. Pakketten/items die zonder track & trace worden verzonden en niet bij ons aankomen zullen wij logischerwijs niet vergoeden of omruilen.
Ruilen
Wil een product ruilen? Dat is geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@tressess.nl. Vermeld in jouw mail jouw naam, het de pakbon/ordernummer en voor welk product je het wil ruilen.
Wij zullen dit in orde maken zodra jouw retourzending bij ons binnen is. De verzendkosten voor het terugsturen betaal je zelf, wij betalen de verzendkosten voor het toesturen van het nieuwe product.
Ook hier geldt dat als je een product naar ons terugstuurt je altijd een track&trace code/verzendbewijs moet hebben. Pakketten/items die zonder track & trace worden verzonden en niet bij ons aankomen zullen wij logischerwijs niet vergoeden of omruilen.
Wij nemen artikelen niet retour en ruilen niet indien:
- Het verzorgingsproducten betreft die geopend zijn geweest
- Het haarwerk op verzoek van de klant door ons is gepersonaliseerd
- De aangehechte kaartjes/labels ontbreken
-
Er getracht is een artikel zelf te repareren.
-
De artikelen naar zweet, rook, eten, dieren of parfum ruiken.
-
Pas op met make-up! Wij nemen artikelen met make-up vlekken niet retour.
-
Je retourzending te laat of helemaal niet door ons wordt ontvangen.
Waardevermindering in rekening gebracht
Mocht het product toch beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te passen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan jouw doorberekenen.
Retouradres
Tressess
Barkasstraat 102
1086VJ Amsterdam